börjar blogga igen

Tänkte börja blogga igen och se om jag klarar det hoppas det men få inga höga förväntningar för är verkligen inte bra på det.
men men hursomhelst idag var jag först med Sally sen mötte vi upp Linnea fast sen skulle hon träffa någon kille som hette aiman, eiman (stavning?). fast sedan kom hon tillbaks efter typ en timme haha. Aja vi gjorde inte så mycket pratade gick runt i affärer var på donken aa det vanliga typ.
Nu sitter jag i soffan med täcke och dator och kollar på tv skitmysigt! ska be mamma göra lite te har lite ont halsen, och om en stund ska jag se mama mia med mamma kl 9 på 3an så alla vet. har inte sett den på typ mer än ett år så tänkte att det var dags typ haha. aja puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0