Mer om mig!

Om mig: 
Namn: Cornelia Möller
Född: 
23 november 1998.
Var född: Södersjukhuset
Bor: Södermalm
Önska att du bodde:
Ny York.
Vilket land är du/föräldrarna ifrån: 
Sverige, typ 
Syskon:
två systrar
Husdjur:
Ja, två katter.

Ja/Nej:
Har du en bästavän:
Nej.
Är du vän med alla av samma kön i din klass:
Japp.
Folk vet vem du är: Ingen aning, fast det hoppas jag!
Du sminkar dig: Ja.
Du lyssnar på rock:
Njaaa
Du lyssnar på pop:
Ibland, eller aa
Du lyssnar på hip hop:
Ja, det gör jag älskar!
Du lyssnar på house/techno: 
Klart jag gör!
Du är singel:Ja...
Utseende:
Är du nöjd med ditt utseende?
sådär.
Hur nöjd är du med ditt utseende på en skala 1-10?
typ 6 kanske
Är du nöjd med din kropp?
inte så värst.
Tycker du att du är tjock?
nej det kan man inte säga.
Tycker du att du är smal?
ja.
Vill du ha större bröst?
Klart man vill.
Vill du ha större rumpa?
JA. 
Har någon tafsat på dig?
ja
Brukar du redigera dina bilder så du ser snyggare ut?
Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0