tjatja

 nu kom jag hem för ungefär en timme sen först sov jag hos nellie sen drog jag och träffa maja, nån komentera och fråga om jag typ inte hade någon familj utan bara vänner och jo jag har visst en familj bara för att jag är med mina vänner och skriver om dom betyder det inte att jag inte har en familj men visst jag kan skriva om min familj,var på melodifestivalen igår inte för att jag är så stort fan av melodifestivalen så vart det fett häftigt upplevelse iallafall men asso fan vad dåliga låtar! puss!
en bild på vackra maja, hon kommer hata att jag la upp den här men hon får bjuda på den;) och från melodifestivalen

Kommentarer
Postat av: majaaa<333

fakk u bebis! :* <3

2011-03-18 @ 17:57:31
URL: http://viftamedhanderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0