Asso varför?!

Har börjat gilla Justin Bieber efter den där jävla filmen. Jag hade bestämt innan att jag inte skulle gilla Justin Bieber för att alla gillade honom men aja ska ändå inte bli något galet fan. Var alltså på den igår kväll med Nellie och Linnea sen slagga jag och Linnea hos Nellie, men förut skrev jag ett inlägg och jag undrar hur man tarbort inlägget asso ville ta bort det där inlägget frågestund för skulle skriva ett helt inlägg om att jag kanske skulle börja med frågestund men så råkade jag bara skriva rubrik puss!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, om man har kollat på filmen går det liksom att inte gilla honom t.o.m haters gilalr honom efter dem har sett filmen! ;) <3

2011-03-27 @ 15:55:30
URL: http://rebeccasantos.blogg.se/
Postat av: Karro

man går in på inlägg, markerar det/dem man vill ta bort så bläddrar man längst ner och trycker på en knapp där det står ta bort :) <3

2011-03-27 @ 16:55:41
URL: http://kakansdans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0