Skriver om alla imorgon!

Det är något fel man kan inte kopiera bilder så måste lösa det imorgon så att jag kan skriva om alla! Imorgon blir det luciafirandergrej med min skola klockan tio över åtta imorgon i högalidskyrkan usch så jobbigt så måste faktiskt sova snart så att jag orkar och får verkligen inte försova mig. Jag ska också på tandreglering imorgon vid typ elva tiden veet knappt vad det är men vet att det är ntt man gör innan man får tandställing! Kommer få tandställing om typ mindre än två månader kan ni fatta?! Vill verkligen inte men om man vill ha fina tänder så. Aja ska somsagt sova typ nu eller ska kolla på sex and the city på trean om den går inte säker på om den går på helgen men men får kolla upp det puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0