Emmie Lang

Min kära syster älskar dig så jävlans mycke du har verkligen stöttat mig i allt. hoppas du förstår hur mycke du betyder för mig även om vi bråkar så finns vi ändå alltid för varandra. och alla våra minnen från när vi var små kommer du ihåg alla lekar med bratz  och alla danser vi hittade på?
 jag kom ihåg när du skulle bli fjortis och berättade exakt hur en fjortis var haha. hoppad du förstår att även om vi bråkar tusen gånger till så kommer jag alltid stå vid din sida du är bäst storasyster hoppas du förstår det även om jag inte alltid säger det så menar jag det verkligen du och jag hand i hand ner i graven!





Kommentarer
Postat av: emmie

Jag älskar dig också syster, du har hjälpt mig med så sjukt mycket och jag kommer alltid vara på din sida Cornelia, det ska du veta. alla gånger vi har suttit och snackat, och när vi var små, gud vad många minnen jag har, även fast vi har förändrats så vill jag att du ska veta att du behöver aldrig vara rädd för att säga nånting till mig, jag kommer alltid att stötta och lyssna på dig i alla lägen. Tack för att du finns. Love you!

2011-08-24 @ 13:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0