hELLO EVRYBODY

Känns som om alla startar bloggar just nu men det är ju såklart kul för älskar att läsa bloggar så människor starta bloggar! Nu har jag precis tagit ett bad det var jätte härligt jag har som sagt varit med jenny idag det var kul vi gick runt i tcentarlen och lite andra ställen, Men gud vad varmt det var det var ju verkligen sommar väder tänkte först tillomed gå i shorts men sen tyckte jag det var lite överdrivet och det blev ju lite kallare lite senare. Imorgon är det bara en vecka kvar tills det är påsklov längtar ska lägga upp ett schema sen på bloggen och visa hur mitt påsklov kommer se ut!

Har börja hitta massa kläder i min garderob som jag inte andvänt på jätte länge så kommer använda massa kläder i veckan som jag inte andvänt på ett tag så det blir kul puss! ps kanske ska börja videoblogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0